14 aug 2012

I.M 70.3 Wiesbaden




De start van deze onderneming was allesbehalve van goed. Hotel was goed maar de buurt niet,3 uurtjes geslapen en hotel uitgescheckt en op zoek naar beter, en gevonden!! Vrijdag papieren in orde gebracht en alles wat ik nodig had voor de wedstrijd klaar gelegd. De wedstrijd, de busshuttels naar het zwemmen was een ramp,enige minpunt! Atleten die te laat kwamen konden toch nog starten, ik was gelukkig op tijd. Zwemmen was in waves zodat het er toch wat rustiger aan toe gaat. Het fietsen is met zijn +- 1600 hoogtemeters toch goe lastig, heb dan toch wel een beetje op reserve gereden omdat ik niet wist wat er voor mijn wielen gesmeten werd, op mijn computerken gezien dat er een afdaling was tegen 75km/h! Lopen ging ook goed, daar ik maar de laatste 7 weken wegens blessure 30km lopen in de benen had. Zwemmen 31,58m  Fietsen 3,16,24u  Lopen 2,01,30u  Eindtijd 6,01,25u. Ik ben content!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten